یکی از اولویت های کانون مصباح تربیت هنرمند متعهد است 
یکی از اولویت های کانون مصباح تربیت هنرمند متعهد است 

یکی از اولویت های کانون مصباح تربیت هنرمند متعهد است 

علی عبدی نسب گفت: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری مصباح کشف استعدادهای نوجوانان و پرورش آنها است تا از این طریق بتواند هنرمند متعهد تربیت کند.
شناسه خبر : 1076478 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۶

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از اولویت های کانون فرهنگی هنری مصباح کشف استعدادهای نوجوانان و پرورش آنها است تا از این طریق بتواند هنرمند متعهد تربیت کند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت افزود: تاکنون با برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینه سرود، نمایش، فیلم، موشن گرافی و انیمیشن توانسته ایم تا حدودی به تحقق این مهم دست یابیم.


وی بیان کرد: یکی از اقدامات این کانون فرهنگی هنری طی سال های گذشته با جذب نوجوانان راه اندازی گروه سوگ نمایش نینوای بی نوا بوده و از این طریق در ایام محرم به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی در راستای احیاء فرهنگ عاشورا گام برداشته است.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت ابراز کرد: از آنجایی که در آستانه ماه محرم ۱۴۰۰ قرار داریم بنابراین برای اجرای ویژه برنامه های این ماه، در نظر داریم به وسیله فراخوان از کلیه نوجوانان شهر علی آباد برای مشارکت در این ویژه برنامه ها دعوت کنیم.


وی ادامه داد: ویژه برنامه های ماه محرم شامل مداحی، راه اندازی هیئت نوجوانان، نمایش عاشورایی و سرود است و قصد داریم از طریق این فراخوان، نوجوانان مستعد در این زمینه ها را شناسایی کرده و با برگزاری کارگاه های آموزشی نسبت به پرورش استعدادهای آنها اقدام کنیم.


عبدی نسب اظهار کرد: نوجوانان علاقمند به فعالیت در هر یک از این زمینه ها می توانند از طریق شماره 09038061892 در پیام رسان واتس آپ ثبت نام کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با این اقدام شاهد تشکیل چندین گروه سرود، سوگ نمایش، مداحی، هیئت نوجوانان باشیم.

پایان پیام/ 586